Zobrazeno 1 - 10
of 783
pro vyhledávání: '"Rangan S"'
Autor:
Bruevich, V., Kasaei, L., Rangan, S., Hijazi, H., Zhang, Z., Emge, T., Andrei, E., Bartynski, R. A., Feldman, L. C., Podzorov, V.
Lead-halide perovskites emerged as novel semiconducting materials suitable for a variety of optoelectronic applications. However, fabrication of reliable perovskite field-effect transistors (FETs), the devices necessary for the fundamental and applie
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2112.13056
Unitary recurrent neural networks (URNNs) have been proposed as a method to overcome the vanishing and exploding gradient problem in modeling data with long-term dependencies. A basic question is how restrictive is the unitary constraint on the possi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1910.13672
Autor:
Vittal, Rangan S.1 (AUTHOR), Mishra, Sushanta K.2 (AUTHOR) sushantam@iimb.ac.in, Varma, Arup3 (AUTHOR)
Publikováno v:
British Journal of Management. Apr2023, Vol. 34 Issue 2, p648-663. 16p. 1 Diagram, 4 Charts, 1 Graph.
Publikováno v:
British Journal of Management. 34:648-663
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Beena Koshy, Manikandan Srinivasan, Rangan Srinivasaraghavan, Reeba Roshan, Venkata Raghava Mohan, Karthikeyan Ramanujam, Sushil John, Gagandeep Kang
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-9 (2024)
Abstract Experiences in early childhood form the bedrock of future human potential. In impoverished settings, structured early childhood education (ECE) in preschool years can augment overall childhood and later human abilities. The current study eva
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ba06591ac23440689ea8bb15cd0b9cb6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.