Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Randon, Giulia"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Palese, Alvisa, Grassetti, Luca, Destrebecq, Anne, Mansutti, Irene, Dimonte, Valerio, Altini, Pietro, Bevilacqua, Anita, Brugnolli, Anna, Dal Ponte, Adriana, De Biasio, Laura, Fascì, Adriana, Grosso, Silvia, Mantovan, Franco, Marognolli, Oliva, Nicotera, Raffaela, Randon, Giulia, Tollini, Morena, Canzan, Federica, Saiani, Luisa, Zannini, Lucia, Terzoni, Stefano, Gonella, Silvia
Publikováno v:
In Nurse Education Today April 2019 75:13-21
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Palese, Alvisa, Gonella, Silvia, Brugnolli, Anna, Mansutti, Irene, Saiani, Luisa, Terzoni, Stefano, Destrebecq, Anne, Zannini, Lucia, Grassetti, Luca, Dimonte, Valerio, Canzan, Federica, Altini, Pietro, Bevilacqua, Anita, Dal Ponte, Adriana, De Biasio, Laura, Fasci, Adriana, Grosso, Silvia, Mantovan, Franco, Marognolli, Oliva, Nicotera, Raffaela, Randon, Giulia, Tollini, Morena
Publikováno v:
BMJ Open
ObjectiveTo explore nursing students’ interprofessional educational (IPE) experiences during their most recent clinical rotation and to explore the factors supporting IPE experiences.DesignNational cross-sectional study on data collected in 2016.Se
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.