Zobrazeno 1 - 10
of 3 421
pro vyhledávání: '"Random assignment"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Miksza, Peter, author, Shaw, Julia T., author, Kapalka Richerme, Lauren, author, Hash, Phillip M., author, Hodges, Donald A., author, Cassidy Parker, Elizabeth, author
Publikováno v:
Music Education Research : An Introduction, 2023, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197639757.003.0013
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Coppock, Alexander1 (AUTHOR) alex.coppock@yale.edu
Publikováno v:
Public Opinion Quarterly. Winter2020, Vol. 84 Issue 4, p1014-1016. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Iswinarti Iswinarti, Nurul Hidayah
Publikováno v:
Jurnal Konseling dan Pendidikan, Vol 8, Iss 3, Pp 151-158 (2020)
Aggressive behavior in children has negative impacts on their social life. The various intervention programs were used to reduce aggressive behavior, one of them was by enhancing children's empathy. Group Play Therapy is used to enhance children's em
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93da30e1ff9f42e6b9e6144dc25127c9
Autor:
Thomas A. Lang, Donna F. Stroup
Publikováno v:
Trials, Vol 21, Iss 1, Pp 1-7 (2020)
Abstract Background In randomized trials, the term “double-blind” (and its derivatives, single- and triple-blind, fully blind, and partially blind or masked) has no standard or widely accepted definition. Agreement about which groups are blinded
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5361e3f92cc43fe990dda406739b7f8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.