Zobrazeno 1 - 10
of 266
pro vyhledávání: '"Randle, Melanie"'
Autor:
Zainuddin, Nadia1 (AUTHOR) nadiaz@uow.edu.au, Randle, Melanie1 (AUTHOR), Gordon, Ross2 (AUTHOR), Dolnicar, Sara3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. May2024, Vol. 40 Issue 5/6, p418-449. 32p.
Autor:
Ryan, Sarah T., Okely, Anthony D., Chong, Kar Hau, Stanley, Rebecca M., Randle, Melanie, Waqa, Gade, Yamanaka, Ashley B., Guerrero, Rachael Leon, Coleman, Patricia, Shallcross, Leslie, Wilkens, Lynne R., Deenik, Jonathan L., Novotny, Rachel
Publikováno v:
Journal of Physical Activity & Health; Jun2024, Vol. 21 Issue 6, p567-577, 11p
Publikováno v:
Journal of Social Marketing, 2023, Vol. 13, Issue 3, pp. 361-379.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSOCM-08-2022-0174
Autor:
Thomas, Samantha, McCarthy, Simone, Pitt, Hannah, Marko, Sarah, Cowlishaw, Sean, Randle, Melanie, Daube, Mike
Publikováno v:
In SSM - Qualitative Research in Health June 2023 3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Randle, Melanie, Zainuddin, Nadia
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2020, Vol. 36, Issue 3, pp. 326-339.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-10-2019-0424
Publikováno v:
Educational Management Administration & Leadership. Sep2024, Vol. 52 Issue 5, p1114-1135. 22p.
Women's perceptions of strategies to address the normalisation of gambling and gambling‐related harm
Autor:
McCarthy, Simone *, Thomas, Samantha, Marko, Sarah, Pitt, Hannah, Randle, Melanie, Cowlishaw, Sean
Publikováno v:
In Australian and New Zealand Journal of Public Health December 2022 46(6):821-828
Autor:
Ryan, Sarah T., Kariippanon, Katharina Elisabeth, Okely, Anthony D., Stanley, Rebecca M., Waqa, Gade, Randle, Melanie
Publikováno v:
Journal of Social Marketing, 2021, Vol. 12, Issue 2, pp. 124-153.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSOCM-05-2021-0114