Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"Rampoldi, G."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ardenghi S., Rampoldi G., Montelisciani L., Antolini L., Donisi V., Perlini C., Rimondini M., Garbin D., DelPiccolo L., Strepparava M. G.
Publikováno v:
Patient Education and Counseling. 109:20
Background. Although the relationship among Emotional Intelligence (EI), Attachment Security (AS), and Empathy (E) has been previously established, the mechanism through which these three constructs relate to each other is not wholly understood. Sinc
Association between relational attitudes and a training in communication and emotion handling skills
Autor:
Donisi V., Perlini C., Mazzi M. A., Rimondini M., Garbin D., Ardenghi S., Rampoldi G., Montelisciani L., Antolini L., Strepparava M. G., DelPiccolo L.
Publikováno v:
Patient Education and Counseling. 109:18
Background: The Emoty-Com training is a 16 hours-course based on interactive teaching to increase communication and emotion-handling skills for medical students. The study aimed to describe the Emoty-Com training impact on medical students’ attitud
To advance our knowledge of vaccine intention mechanisms, plan effective vaccination strategies, and better direct communication efforts, this study explored whether and to what extent the perception of severity and susceptibility to the infection, t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::becaa5c217cbf2d8e5f141d8bf2b02ce
https://hdl.handle.net/10281/396759
https://hdl.handle.net/10281/396759
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bani, M., Russo, S., Ardenghi, S., Rampoldi, G., Wickline, V., Woodcock, M., Nowicki Jr, S., Strepparava, MG
Background: The current widespread and compelled usage of facemasks may have a deep impact in healthcare and educational contexts where relational and communicational dimensions are essential to the process of care and teaching. Nevertheless, little
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::2a766f5c2445d37773a37826c6b97cb1
http://hdl.handle.net/10281/312320
http://hdl.handle.net/10281/312320