Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Ramos-Jiménez M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Domínguez-Serrano, F.B., Jiménez-López, E., Ramos Jiménez, M., Ponte-Zuñiga, B., Gómez-Escobar, A., Díaz-Granda, M.J., Gutiérrez-Sánchez, E., Morillo-Sánchez, M.J., Menéndez-de-León, C., Rodríguez-de-la-Rúa-Franch, E.
Publikováno v:
In Archivos de la Sociedad Española de Oftalmología (English Ed) April 2019 94(4):160-164
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Domínguez-Serrano, F. de Borja, Jiménez-López, E., Ramos Jiménez, M., Ponte-Zuñiga, B., Gómez-Escobar, A., Díaz-Granda, M.J., Gutiérrez-Sánchez, E., Morillo-Sánchez, M.J., Menéndez-de-León, C., Rodríguez-de-la-Rúa-Franch, E.
Publikováno v:
Archivos de la Sociedad Española de Oftalmología; April 2019, Vol. 94 Issue: 4 p160-164, 5p
Publikováno v:
Educación Médica, Volume: 13, Issue: 2, Pages: 100-97, Published: JUN 2010
Introducción. En el marco de un nuevo modelo educativo formativo, la Universidad San Sebastián apunta al desarrollo de estrategias pedagógicas que sitúan al estudiante en el centro de las acciones. Es así como surge la necesidad de incrementar l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______624::ccce99efe0313728726208b9ec060b81
http://scielo.isciii.es/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1575-18132010000200006&lng=en&tlng=en
http://scielo.isciii.es/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1575-18132010000200006&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.