Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Ramnarayan Komattil"'
Publikováno v:
Korean Journal of Medical Education, Vol 28, Iss 1, Pp 117-121 (2016)
The study aimed at evaluating the personal and professional development (PPD) module in the undergraduate medical curriculum in Melaka Manipal Medical College, India. PPD hours were incorporated in the curriculum. A team of faculty members and a facu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/24e9ca97dac742c18fe678d79e269ab9
Autor:
Ramnarayan Komattil, Shyamala Hande
Publikováno v:
Journal of Educational Evaluation for Health Professions, Vol 12 (2015)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c6335a7f1834c30a868d8ebd5b57051
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 8, Iss 1, p 40 (2008)
Abstract Background It has been proved that basic science knowledge learned in the context of a clinical case is actually better comprehended and more easily applied by medical students than basic science knowledge learned in isolation. The present s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/138e654328c6484c84752d79a48c5c72
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rao, Namrata, Singh, Varun Kumar, Harrison, Aradhana, Prabhakar, Pavithra, Ramnarayan, Komattil
Publikováno v:
Journal of Krishna Institute of Medical Sciences (JKIMSU); Jul-Sep2023, Vol. 12 Issue 3, p89-94, 6p
Publikováno v:
In The Lancet 29 October-4 November 2022 400(10362):1492-1494
Autor:
Eachempati, Prashanti1 prashanti.eachempati@manipal.edu.my, Ramnarayan, Komattil2
Publikováno v:
Medical Education. Aug2020, Vol. 54 Issue 8, p678-680. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Medical Teacher. 39:295-299
The twenty-first century higher education sector has come a long way after undergoing continuous metamorphosis from pedagogy to andragogy. Most of the educational approaches adopted in medical schools are directed towards developing more of competenc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.