Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Ramlo, Susan E"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ramlo, Susan E.1 sramlo@gmail.com
Publikováno v:
Innovative Higher Education. Dec2021, Vol. 46 Issue 6, p777-793. 17p.
Autor:
Ramlo, Susan E.
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2016 Jun 01. 25(3), 489-496.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43867767
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2008 Jun 01. 17(3), 219-225.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41219415
Autor:
RICHARDSON, LAURA A., KANEL, VICTORIA R., RELLINGER, ALEXANDRIA L., RAMLO, SUSAN E., FISTER, CARRIE L.
Publikováno v:
Topics in Exercise Science & Kinesiology; 2023, Vol. 4 Issue 1, p1-12, 12p
Autor:
deChambeau, Aimée L, Ramlo, Susan E
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Problem-Based Learning
Problem-based learning (PBL) has been gaining in popularity, especially within the context of STEM-based (science, technology, engineering, and mathematics) schools. Program assessments for these schools typically focus on student standardized test s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______540::17a984bc4f61c616ee2a8913d8014416
http://docs.lib.purdue.edu/ijpbl/vol11/iss1/7
http://docs.lib.purdue.edu/ijpbl/vol11/iss1/7