Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"Ramezani G"'
Autor:
Ramezani G
Publikováno v:
Development Strategies in Medical Education, Vol 8, Iss 1, Pp 1-12 (2021)
Introduction: One of the most important factors in students' learning process is academic motivation that can affect different aspects of students' performance in educational environments and directly affects their academic success. Motivation is als
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/caadaa5729ca44d7bc069a1b51a54356
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 11, Pp 359-367 (2020)
Ghobad Ramezani, 1 Azam Norouzi, 1 Mohammadreza Dehghani, 2 Maryam Aslami, 2 Shirin Ghanavati, 2 Javad Kojuri 2 1Center for Educational Research in Medical Sciences (CERMS), Department of Medical Education, School of Medicine, Iran University of Medi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad54b020d92743ddb23c14310b836377
Publikováno v:
Journal of Indian Society of Pedodontics and Preventive Dentistry, Vol 26, Iss 6, Pp 53-55 (2008)
Objective: The objective of this study was to determine the prevalence of dental caries among high school students in Qazvin, Iran. Materials and Methods: Seven hundred and eighty randomly selected high school students participated in this study. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/469cf37c553042efb2346476a9e13a7f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.