Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Ramesh, Nikhil"'
Autor:
Longpre, Shayne, Reisler, Julia, Huang, Edward Greg, Lu, Yi, Frank, Andrew, Ramesh, Nikhil, DuBois, Chris
Studies of active learning traditionally assume the target and source data stem from a single domain. However, in realistic applications, practitioners often require active learning with multiple sources of out-of-distribution data, where it is uncle
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2202.00254
Autor:
Longpre, Shayne, Perisetla, Kartik, Chen, Anthony, Ramesh, Nikhil, DuBois, Chris, Singh, Sameer
Knowledge-dependent tasks typically use two sources of knowledge: parametric, learned at training time, and contextual, given as a passage at inference time. To understand how models use these sources together, we formalize the problem of knowledge c
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2109.05052
Autor:
Venturoni, Leah E., Chandler, Randy J., Liao, Jing, Hoffmann, Victoria, Ramesh, Nikhil, Gordo, Susana, Chau, Nelson, Venditti, Charles P.
Publikováno v:
In Molecular Genetics and Metabolism September-October 2022 137(1-2):1-8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ramesh, Nikhil, Luu, Dustin, Shah, Karan H., Kazan, I. Can (John), Ozkan, S. Banu, Van Horn, Wade D.
Publikováno v:
In Biophysical Journal 10 February 2023 122(3) Supplement 1:197a-197a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Imaging Systems & Technology; Mar2021, Vol. 31 Issue 1, p59-71, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.