Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Ramadan ES"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abdel Tawab Abdallah Mohamed, Said Hatem G., Ramadan Eslam Karam Allah, Abd El-Radi Mohamed, El-Assal Maher A.
Publikováno v:
SICOT-J, Vol 6, p 39 (2020)
Aim: Evaluation of clinical and radiological outcomes following meniscal repair using different arthroscopic techniques for all meniscal tears amenable for repair. Methods: Sixty-one patients were involved in a prospective study; all cases presented
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2bb9b89e2e464b678aa66843fc041388
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ali Khamis Mohammed Ahmed, Said Hatem G., Ramadan Eslam Karam Allah, El-Radi Mohamed Abd, El-Assal Maher A.
Publikováno v:
SICOT-J, Vol 5, p 27 (2019)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8b0cb629eb8f48dd9efc0a054b2f2401
Autor:
Ahmed Khamis Mohamed, Said Hatem G., Ramadan Eslam Karam Allah, Abd El-Radi Mohamed, El-Assal Maher A.
Publikováno v:
SICOT-J, Vol 5, p 6 (2019)
Aim of the work: Translation and validation of three commonly used knee scores to Arabic language: the Lysholm Knee Score (LKS), the Oxford Knee Score (OKS), and IKDC Subjective Knee Form. Methods: Our work focused on translation and validation of th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18502901af2748a8a0d57571228c48a9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.