Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Raleigh, Elisabeth A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anton, Brian P., Saleh, Lana, Benner, Jack S., Raleigh, Elisabeth A., Kasif, Simon, Roberts, Richard J.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2008 Feb 01. 105(6), 1826-1831.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25451373
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1986 Dec 01. 83(23), 9070-9074.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/28890
Bacterial lineages respond to changes in their physical and biotic environment by acquisition of niche-adaptive functions via Horizontal Gene Transfer (HGT). They are specified in lineage-variable segments called genome islands. For about half of the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ad87555e3bcbc2d607776e2ec9c34510
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Bacteriology
Bacteria use a variety of DNA-mobilizing enzymes to facilitate environmental niche adaptation via horizontal gene transfer. This has led to real-world problems, like the spread of antibiotic resistance, yet many mobilization proteins remain undefined
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.