Zobrazeno 1 - 10
of 1 592
pro vyhledávání: '"Rakowski, R."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Science, 1993 Apr 01. 260(5104), 100-103.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2881132
Publikováno v:
Philosophical Transactions of the Royal Society of London. Series B, Biological Sciences, 1975 Jun 01. 270(908), 501-505.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2417347
Autor:
Rakowski, R. F.
Publikováno v:
The Journal of the Royal Anthropological Institute of Great Britain and Ireland, 1921 Jan 01. 51, 154-164.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2843519
Autor:
van der Zwaard, R., Bannink, A., Ferdig, R.E., Baumgartner, E., Hartshorne, R., Kaplan-Rakowski, R., Mouza, C.
Publikováno v:
Teaching, Technology, and Teacher Education during the COVID-19 Pandemic: Stories from the Field, 521-525
STARTPAGE=521;ENDPAGE=525;TITLE=Teaching, Technology, and Teacher Education during the COVID-19 Pandemic
STARTPAGE=521;ENDPAGE=525;TITLE=Teaching, Technology, and Teacher Education during the COVID-19 Pandemic
This study reports on the switch from face-to-face coaching sessions - with novice university lecturers on video footage of one of their regular seminars (recorded pre-Covid) - to an online interactive video-enhanced observation (VEO) program. We sho
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::370ae2bb404ec41902d4017273fd5e36
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/coaching-novice-inservice-university-lecturers-from-facetoface-supervision-to-online-video-tagging(c0c87fef-6f47-4d21-b2f0-3f2ebaea8eb5).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/coaching-novice-inservice-university-lecturers-from-facetoface-supervision-to-online-video-tagging(c0c87fef-6f47-4d21-b2f0-3f2ebaea8eb5).html
Autor:
Bannink, A., van der Zwaard, R., Ferdig, R.E., Baumgartner, E., Hartshorne, R., Kaplan-Rakowski, R., Mouza, C.
Publikováno v:
Teaching, Technology, and Teacher Education during the COVID-19 Pandemic: Stories from the Field, 489-492
STARTPAGE=489;ENDPAGE=492;TITLE=Teaching, Technology, and Teacher Education during the COVID-19 Pandemic
STARTPAGE=489;ENDPAGE=492;TITLE=Teaching, Technology, and Teacher Education during the COVID-19 Pandemic
In this paper we report on an action research project on remote teaching that we designed for students of the preservice graduate teacher education program at the University of Amsterdam when schools closed due to the Covid-19 pandemic. The students
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::e75affb477af01ba7a325b806400217f
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/action-research-on-remote-teaching-as-an-instrument-for-reflection-on-online-and-facetoface-teaching(a3783c2c-e621-4a71-bdce-3b6d7e293219).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/action-research-on-remote-teaching-as-an-instrument-for-reflection-on-online-and-facetoface-teaching(a3783c2c-e621-4a71-bdce-3b6d7e293219).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.