Zobrazeno 1 - 10
of 298
pro vyhledávání: '"Rakovic, M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rakovic, M., Fan, Y., Graaf, J. van der, Singh, S., Kilgour, J., Lim, L., Moore, J.D., Bannert, M., Molenaar, I., Gasevic, D.
Publikováno v:
LAK22: 12th International Learning Analytics and Knowledge Conference, pp. 130-141
LAK22: 12th International Learning Analytics and Knowledge Conference, 130-141. New York, NY : Association for Computing Machinery (ACM)
STARTPAGE=130;ENDPAGE=141;TITLE=LAK22: 12th International Learning Analytics and Knowledge Conference
LAK22: 12th International Learning Analytics and Knowledge Conference, 130-141. New York, NY : Association for Computing Machinery (ACM)
STARTPAGE=130;ENDPAGE=141;TITLE=LAK22: 12th International Learning Analytics and Knowledge Conference
Item does not contain fulltext Writing from multiple sources is a commonly administered learning task across educational levels and disciplines. In this task, learners are instructed to comprehend information from source documents and integrate it in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.