Zobrazeno 1 - 10
of 495
pro vyhledávání: '"Rajmil L."'
Publikováno v:
Gaceta Sanitaria, Vol 17, Iss 3, Pp 181-189 (2003)
Objetivo: El perfil de salud CHIP-AE (Child Health and Illness Profile, Adolescent Edition) es un instrumento genérico para adolescentes de 12 a 19 años que ha sido adaptado para uso en España. El objetivo del estudio fue obtener los valores pobla
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fd3cfcf01dcf4c9599e7f1d7a9846217
Autor:
Rajmil, L., Robles, N., Murillo, M., Rodríguez-Arjona, D., Azuara, M., Ballester, A., Codina, F.
Publikováno v:
In Anales de Pediatría (English Edition) July 2015 83(1):26-32
Autor:
Rajmil, L., Robles, N., Murillo, M., Rodríguez-Arjona, D., Azuara, M., Ballester, A., Codina, F.
Publikováno v:
In Anales de Pediatria July 2015 83(1):26-32
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Duarte-Salles, T, Pasarín, M I, Borrell, C, Rodríguez-Sanz, M, Rajmil, L, Ferrer, M, Pellisé, F, Balagué, F
Publikováno v:
Journal of Epidemiology and Community Health (1979-), 2011 Feb 01. 65(2), 166-173.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41150946
Autor:
Palacio-Vieira, J. A., Villalonga-Olives, E., Valderas, J. M., Espallargues, M., Herdman, M., Berra, S., Alonso, J., Rajmil, L.
Publikováno v:
Quality of Life Research, 2008 Dec 01. 17(10), 1207-1215.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40302249
Autor:
Villalonga-Olives, E., Valderas, J. M., Palacio-Vieira, J. A., Herdman, M., Rajmil, L., Alonso, J.
Publikováno v:
Quality of Life Research, 2008 Apr 01. 17(3), 447-452.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40302346
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Epidemiology and Community Health (1979-), 1999 Jan 01. 53(1), 38-42.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25568837
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.