Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Rajabali, H."'
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 9, Pp 767-769 (2018)
Anas Tahir, Mohaimen Al-Zubaidy, Husein RajabaliFaculty of Medicine, Imperial College London, London, UKWe read with great interest the article by Patel and Burke-Gaffney exploring the benefits and potential drawbacks of using mobile tablet computers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/644d1f60da7841c297fbdfd674aad431
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rajabali, H.1 (AUTHOR), Quaife, N.1 (AUTHOR), Miaris, N.1 (AUTHOR), Daros, C. Borguezan1 (AUTHOR), Hadjiphilippou, S.1 (AUTHOR), Dar, O.1 (AUTHOR), Gil, F. Riesgo1 (AUTHOR), Morley-Smith, A.1 (AUTHOR), Bannerjee, R.1 (AUTHOR), Usman, M.1 (AUTHOR), Mukhtar, O.1 (AUTHOR), Dunning, J.1 (AUTHOR), Chow, K.1 (AUTHOR), Kellman, P.1 (AUTHOR), Buccarelli-Ducci, C.1 (AUTHOR), Wong, J.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Heart & Lung Transplantation. 2024 Supplement, Vol. 43 Issue 4, pS206-S207. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
A new collinear resonant ionization spectroscopy (CRIS) beam line has recently been installed at ISOLDE, CERN utilising lasers to combine collinear laser spectroscopy and resonant ionization spectroscopy. The combined technique offers the ability to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2295::0b38c0930c613676251e7101692fd9d9
http://www.manchester.ac.uk/escholar/uk-ac-man-scw:186356
http://www.manchester.ac.uk/escholar/uk-ac-man-scw:186356
Publikováno v:
International Journal of Psychiatry in Medicine; 2007, Vol. 37 Issue 1, p81-86, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.