Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Raja, Manivannan"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
AAOU Journal, Vol 17, Iss 1, Pp 1-14 (2022)
Purpose - This research aims to study the students perspectives on synchronous and asynchronous learning during the COVID-19 Pandemic. Both synchronous and asynchronous learning approaches used in online education have positive and negative outcomes.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7d4a4521f363454594f86f3b132cd344
Publikováno v:
Interactive Technology and Smart Education, 2020, Vol. 18, Issue 3, pp. 450-474.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ITSE-07-2020-0106
Publikováno v:
South Asian Journal of Marketing, Vol 2, Iss 2, Pp 113-129 (2021)
Purpose – This research aims to study the recent changes in consumer behaviour and purchase pattern during the Covid-19 pandemic. Covid-19 pandemic has forced consumers to stockpile, which has its own consequences. The article proposes the importan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad76c91ba0804d81884b81ea2aac0b77
Publikováno v:
SEISENSE Journal of Management, Vol 2, Iss 4, Pp 14-34 (2019)
Purpose- Enhancing job satisfaction through motivation and Work-Life Balance (WLB) and checking the overall impact on Emotional Intelligence of mystery shopping professionals is the aim of this research. The work depends on factors such as sudden dem
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/08a8a044723547abbe61b7ffa5ca064b
Autor:
Raja, Manivannan1,2 (AUTHOR), Tiwari, Yoshit1,2 (AUTHOR), Mukherjee, Manidipto1,2 (AUTHOR) m.mukherjee.ju@gmail.com, Maji, Barnali3 (AUTHOR), Chatterjee, Avik1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Advanced Manufacturing Technology. Apr2022, Vol. 119 Issue 7/8, p4845-4861. 17p.
Autor:
Karthigai Prakasam Chellaswamy, Nagarjuna Gururaj Rao, Sharon Varghese, Georgy P. Kurien, Sreedhara Raman, Anand Shankar Raja Manivannan
Game-based learning is an exciting and interactive tool used by many teachers across the globe. This research aims to check whether any significant change is found in the learning of the student before and after introducing game-based learning in cla
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a956fad3eb03efcdd7c63e0df06ca8d0
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-7271-9.ch007
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-7271-9.ch007
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.