Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Rainisio, Nicola"'
Autor:
Bruno, Antonia, Arnoldi, Irene, Barzaghi, Benedetta, Boffi, Marco, Casiraghi, Maurizio, Colombo, Beatrice, Di Gennaro, Patrizia, Epis, Sara, Facciotti, Federica, Ferrari, Nicola, Fesce, Elisa, Ficetola, Gentile Francesco, Fumagalli, Sara, Galimberti, Andrea, Ghisleni, Giulia, Nissim, Werther Guidi, Mainardi, Luca, Manenti, Raoul, Messina, Valeria, Negri, Agata, Palm, Emily, Piga, Barbara Ester Adele, Rainisio, Nicola, Tommasi, Nicola, Labra, Massimo
Publikováno v:
In iScience 18 October 2024 27(10)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rainisio, Nicola, Boffi, Marco, Pola, Linda, Inghilleri, Paolo, Sergi, Ilaria, Liberatori, Maura
Publikováno v:
In Energy Policy January 2022 160
Autor:
Rainisio, Nicola1 nicola.rainisio@unimi.it, Pola, Linda1 linda.pola@unimi.it, Mussi, Alessandra1 alessandra.mussi@unimib.it, Bove, Chiara2 chiara.bove@unimib.it, Inghilleri, Paolo1 paolo.inghilleri@unimi.it
Publikováno v:
Ricerche di Psicologia. 2022, Vol. 45 Issue 3, p1-25. 25p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Salvia, Giuseppe, Boffi, Marco, Piga, BARBARA ESTER ADELE, Rainisio, Nicola, Arcidiacono, Andrea, Morello, Eugenio
Publikováno v:
TERRITORIO. :164-178
Sharing cities may limit negative impacts of global urbanisation by connecting more users with distributed assets. Nevertheless, several scholars raised concerns of unintended consequences. With technology at the core of such strategies, marginal is
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology. 13
Publikováno v:
Encyclopaideia: Journal of Phenomenology & Education / Rivista di Fenomenologia Pedagogia Formazione; 2023, Vol. 27 Issue 66, p63-76, 14p