Zobrazeno 1 - 10
of 231
pro vyhledávání: '"Rail pressure"'
Publikováno v:
Sensors, Vol 24, Iss 14, p 4430 (2024)
This study aimed to investigate the interrelationships between key harmful emission components, nitrogen oxides (NOx), and particulate numbers (PNs) in diesel engine exhaust and the control actuators of diesel engines. This research involved conducti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5ba44e2abb184ce5a81d328520d04a61
Publikováno v:
Sensors, Vol 24, Iss 5, p 1551 (2024)
This research focuses on the analysis of vibration of a compression ignition engine (CIE), specifically examining potential failures in the Fuel Rail Pressure (FRP) and Mass Air Flow (MAF) sensors, which are critical to combustion control. In line wi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/241fec0ced804e64bba0cc478c2a7f4e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Energies, Vol 16, Iss 1, p 50 (2022)
Common rail injector response characteristics depend on the control chamber pressure change rate, the outlet throttle diameter by manufacturing errors, or wear-induced deviations that affect the rate of pressure change in the control chamber, so the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c339b7f57d03485898129595c9e232f9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Giorgio Zamboni, Massimo Capobianco
Publikováno v:
Cogent Engineering, Vol 7, Iss 1 (2020)
The influence of rail pressure control on fuel consumption, emissions and combustion in an automotive downsized turbocharged diesel engine was investigated, considering different operating modes in three-part load working conditions. These modes were
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c3aed01d9fd24169a17ab2724d67b1fe