Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Rahimi, Rami"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Chemical Physics; 3/21/2023, Vol. 158 Issue 11, p1-10, 10p
Publikováno v:
In Spectrochimica Acta Part A: Molecular and Biomolecular Spectroscopy 15 August 2020 237
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Chemical Physics; 4/7/2021, Vol. 154 Issue 13, p1-9, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rahimi, Ramin
Due to rising number of products on the shelves of stores and the fact that about 70% of buying decisions are made at the point-of-purchase, retailers and marketers are growingly investing on in-store advertising material to grab their customers’ a
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-15740