Zobrazeno 1 - 10
of 178
pro vyhledávání: '"Raghavan, K. S."'
Autor:
Raghavan, K. S., Agrawal, Nupur
The focus of the information profession (LIS profession) has been and continues to be: providing access to and delivery of information needed by end-users. Until the arrival of the Internet and online era this activity was largely library-centered. B
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/106194
Autor:
Raghavan, K. S.
Thesis (M.S.)--University of Wisconsin--Madison, 1991.
Typescript. eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Includes bibliographical references (leaves 167-172).
Typescript. eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Includes bibliographical references (leaves 167-172).
Externí odkaz:
http://catalog.hathitrust.org/api/volumes/oclc/25330206.html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Khoo, Christopher, Raghavan, K. S.
Publikováno v:
Journal of Education for Library and Information Science, 2006 Jul 01. 47(3), 165-166.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40323827
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Raghavan, K. S.
Publikováno v:
SAE Transactions, 1999 Jan 01. 108, 47-53.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44650586
Publikováno v:
SAE Transactions, 1996 Jan 01. 105, 68-75.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44734024
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Raghavan, K S, Babu, Preedip Balaji
Publikováno v:
Raghavan, K S and Babu, Preedip Balaji Research in the iSchools: An Examination., 2012 [Preprint]
The iSchool movement is not merely a reaction of the information science community to the criticism that there is a mismatch between LIS education and needs of the information job market but also represents the growing recognition that there is a nee
Externí odkaz:
http://eprints.rclis.org/32437/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.