Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Rafaeli Neto, Silvio Luis"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Higuchi, Pedro, da Silva, Ana Carolina, Rodrigues Spiazzi, Fábio, Negrini, Marcelo, Rafaeli Neto, Silvio Luis, Bento, Marco Antonio, Morés, Diego Felipe, Drews de Aguiar, Manoela, Buzzi Junior, Fernando, Leonardo da Silva, André
Publikováno v:
Ciência Florestal (01039954); 2018, Vol. 28 Issue 2, p661-673, 13p
Autor:
Rafaeli Neto, Silvio Luis
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFPR
Universidade Federal do Paraná (UFPR)
instacron:UFPR
Universidade Federal do Paraná (UFPR)
instacron:UFPR
Orientador: Quintino Dalmolin Co-orientador: M.Sc.Claudia Robbi Dissertação (mestrado) - Universidade Federal do Paraná Resumo: Bacia hidrográfica e uma unidade topograficamente definida, que apresenta relações sistêmicas entre seus componente
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::0e9b232cacd7525a12382c5bd54bb44d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Oliveira, Josiane Cordova1 eng.camilabaum@gmail.com, Angelica Baum, Camila2 eng.camilabaum@gmail.com, Antônio Becegato, Valter3 valter.becegato@udesc.br, Rafaeli Neto, Silvio Luis3 Silvio.rafaeli@udesc.br, Lavnitcki, Laís2 laisbruski_13@hotmail.com
Publikováno v:
Revista Geográfica Acadêmica. 2016, Vol. 10 Issue 2, p93-104. 12p.