Zobrazeno 1 - 10
of 190
pro vyhledávání: '"Rae JM"'
Publikováno v:
Pharmacogenomics and Personalized Medicine, Vol Volume 14, Pp 319-326 (2021)
Amy L Pasternak,1 Vincent D Marshall,1 Christina L Gersch,2 James M Rae,2 Michael Englesbe,3 Jeong M Park1 1Department of Clinical Pharmacy, University of Michigan College of Pharmacy, Ann Arbor, MI, 48109, USA; 2Department of Internal Medicine, Mich
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e58bb45fbae4999834a8410530651ff
Collaborative Learning in group settings currently occurs across a substantial portion of the UK Higher Education curriculum. This style of learning has many roots including: Enterprise in Higher Education, Action Learning and Action Research, Proble
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::e17c6db9dd43c988e09a572cb19e27d6
https://usir.salford.ac.uk/id/eprint/1209/1/IISITRae204.pdf
https://usir.salford.ac.uk/id/eprint/1209/1/IISITRae204.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.