Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"Radosević, N."'
Autor:
Kossai, M., Jahanmohan, J. Passildas, Lacrampe, N., Molnar, I., Mouret Reynier, M.A., Abrial, C., Durando, X., Penault-Llorca, F., Radosevic, N.
Publikováno v:
In ESMO Open May 2023 8(1) Supplement 4
Autor:
N Milosevic-Jovcic, L Tosic, Nada Suvajdzic, L Jovanovic, Z Rolovic, Radosević N, Mirjana Gotic, N Dovezenski
Publikováno v:
European Journal of Haematology. 54:288-295
An unusual triclonal IgG combination in the serum of a 56-year old male with clinical stage IIIB multiple myeloma is reported. The patient initially had an IgG4(lambda) monoclonal protein in his serum and later developed an IgG2(kappa) and an IgG (ka
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ufer, M., Radosević, N., Vogt, A., Palčevski, G., Francetić, I., Seyberh, H. J., Ahel, V., Vlahović-Palčevski, Vera
Background: Antibiotics represent the most commonly used drugs in the pharmacological treatment of children and adolescents. However, knowledge about patterns of antibiotic utilisation in children remains sparse throughout Europe. Objectives: To comp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::07aae201b8bbe332d0d3de85ac88db57
https://www.bib.irb.hr/289895
https://www.bib.irb.hr/289895
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.