Zobrazeno 1 - 10
of 113
pro vyhledávání: '"Radosavljević, Gordana"'
Publikováno v:
Naše Gospodarstvo, Vol 68, Iss 4, Pp 66-74 (2022)
Destination image influences the tourist decision-making process, and their intention to visit, revisit and recommend. Therefore, a positive destination image is considered one of the key destination success factors. Tourists will form the image acco
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/59c032e739c442d2ba92910fa17a859b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pavlović Mladen, Jurišević Milena, Gajović Nevena, Mitrović Slobodanka, Jovanović Milan, Radosavljević Gordana, Pantić Jelena, Radovanović Dragče, Arsenijević Nebojša, Jovanović Ivan
Publikováno v:
Vojnosanitetski Pregled, Vol 77, Iss 8, Pp 816-825 (2020)
Background/Aim. Gastric cancer (GC) is fourth most frequent malignant tumor worldwide, frequently diagnosed at advanced stages with poor prognosis. The aim of study was to determine expression of interleukin (IL)-32, proinflammatory and angiogenic me
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60e7d0baa3c8474ab1f939a2a96e268d
УПРАВЉАЊЕ ЖАЛБАМА КУПАЦА У ТУРИСТИЧКИМ АГЕНЦИЈАМА / MANAGING CUSTOMER COMPLAINTS IN TOURIST AGENCIES
Publikováno v:
Teme - Časopis za Društvene Nauke / Themes - Journal for Social Research. XLIII(2):543-555
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=814878
Autor:
Zornić, Sanja, Simović Marković, Bojana, Franich, Andjela A., Živković, Marija D., Luković, Bojana, Arsenijević, Nebojša N., Radosavljević, Gordana D., Rajković, Snežana, Pantić, Jelena
Publikováno v:
Journal of Coordination Chemistry; Apr2024, Vol. 77 Issue 7/8, p710-729, 20p
Publikováno v:
Marketing (Beograd. 1991), Vol 49, Iss 1, Pp 11-18 (2018)
Customer behavior analysis is one of the key factors for retailers in planning multi-channel sales strategy. The complex business environment influences the development of new channels of sales and new retail formats. Multi-channel sales is a new way
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79edff638b45436fbc1b1c537074f768
Autor:
Zornić, Sanja, Simović Marković, Bojana, Franich, Andjela A., Janjić, Goran V., Jadranin, Milka B., Avdalović, Jelena, Rajković, Snežana, Živković, Marija D., Arsenijević, Nebojša N., Radosavljević, Gordana D., Pantić, Jelena
Publikováno v:
Journal of Biological Inorganic Chemistry (JBIC); Feb2024, Vol. 29 Issue 1, p51-73, 23p
Autor:
Velickovic, Milena, Pejnovic, Nada, Mitrovic, Slobodanka, Radosavljevic, Gordana, Jovanovic, Ivan, Kanjevac, Tatjana, Jovicic, Nemanja, Lukic, Aleksandra
Publikováno v:
In Journal of Endodontics March 2015 41(3):369-375