Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Radomski, Ashley D."'
Autor:
O’Connor, Kathleen A., Bagnell, Alexa, Rosychuk, Rhonda J., Chen, Anqi A., Lingley-Pottie, Patricia, Radomski, Ashley D., Ohinmaa, Arto, Joyce, Anthony, McGrath, Patrick J., Newton, Amanda S.
Publikováno v:
In Journal of Anxiety Disorders December 2022 92
Publikováno v:
JMIR Mental Health, Vol 7, Iss 2, p e15795 (2020)
BackgroundInternet-based cognitive behavioral therapy (iCBT) increases treatment access for adolescents with anxiety; however, completion rates of iCBT programs are typically low. Understanding adolescents’ experiences with iCBT, what program featu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/04140cd8d0e147e9aee4b852818ecc96
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Radomski, Ashley D., Cloutier, Paula F., Polihronis, Christine, Song, Charlene S., Beaudin, Kayla, Sundar, Purnima, Cappelli, Mario
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry October 2023 62(10) Supplement:S276-S276
Autor:
Cloutier, Paula F., Polihronis, Christine, Robson, Scott J., Radomski, Ashley D., Beaudin, Kayla, Blackburn, Josée, Dawson, Cindy, Cappelli, Mario
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry October 2023 62(10) Supplement:S170-S170
Autor:
Radomski, Ashley D.1, Power, Christopher1,2, Purdon, Scot E.1,3, Emery, Derek J.4, Blevins, Gregg2, Warren, Kenneth G.2, Fujiwara, Esther1 efujiwara@ualberta.ca
Publikováno v:
BMC Neurology. 2015, Vol. 15 Issue 1, p1-14. 14p. 1 Diagram, 5 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.