Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Radford, J.R."'
Autor:
Tan, L., Lai, S.M., Geres, N., Innes, N.P.T., Radford, J.R., Revie, G., Mossey, P.A., Hector, M.
BASCD-Borrow Foundation Early Career Poster Award Winning Entry 2019 Background: The Wikipedia Collaboration of Dental Schools (WCODS) is a student-led initiative that aims to publish high quality scientific, evidence-based dental content on the Wiki
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::1e507f71097c9f548adba095b19faa51
Autor:
Robertson, M.D., Schwendicke, F., de Araujo, M.P., Radford, J.R., Harris, J.C., McGregor, S., Innes, N.P.T.
Publikováno v:
BMC Oral Health
Background\ud \ud Children with learning disabilities (CLD) have worse health outcomes than children with no learning disabilities (CNLD). This systematic review compared caries experience and met dental care need for CLD to CNLD using Decayed, Missi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::2c51c93b02629bd2bcde32ca058fe1d3
Autor:
Radford, J.R. *, Ballantyne, H.M., Nugent, Z.J., Robertson, M., Longbottom, C., Pitts, N.B., Beighton, D., Brailsford, S.R.
Publikováno v:
In Journal of Dentistry 2001 29(5):325-332
Autor:
Radford, J.R *, Ballantyne, H.M, Nugent, Z, Beighton, D, Robertson, M, Longbottom, C, Pitts, N.B
Publikováno v:
In Journal of Dentistry 2000 28(5):307-312
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.