Zobrazeno 1 - 10
of 117
pro vyhledávání: '"Racine Y"'
Autor:
Hartman, C.A., Hox, J., Mellenbergh, G.J., Boyle, M.H., Offord, D.R., Racine, Y., McNamee, J., Gadow, K.D., Sprafkin, J., Kelly, K. L., Nolan, E.E., Tannock, R., Schachar, R., Schut, H., Postma, I, Drost, R., Sergeant, J.A.
Publikováno v:
Journal of Child Psychology and Psychiatry, 42(6), 817-836. Wiley-Blackwell
Hartman, C A, Hox, J, Mellenbergh, G J, Boyle, M H, Offord, D R, Racine, Y, McNamee, J, Gadow, K D, Sprafkin, J, Kelly, K L, Nolan, E E, Tannock, R, Schachar, R, Schut, H, Postma, I, Drost, R & Sergeant, J A 2001, ' When a taxonomy meets data ', Journal of Child Psychology and Psychiatry, vol. 42, no. 6, pp. 817-836 . https://doi.org/10.1111/1469-7610.00778
Hartman, C A, Hox, J, Mellenbergh, G J, Boyle, M H, Offord, D R, Racine, Y, McNamee, J, Gadow, K D, Sprafkin, J, Kelly, K L, Nolan, E E, Tannock, R, Schachar, R, Schut, H, Postma, I, Drost, R & Sergeant, J A 2001, ' When a taxonomy meets data ', Journal of Child Psychology and Psychiatry, vol. 42, no. 6, pp. 817-836 . https://doi.org/10.1111/1469-7610.00778
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a96a6b024643f8a92b730ef611317ea1
https://research.vu.nl/en/publications/7b620223-d978-4bb6-894d-c6596ed776ca
https://research.vu.nl/en/publications/7b620223-d978-4bb6-894d-c6596ed776ca
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Pediatric Psychology; Jan/Feb2011, Vol. 36 Issue 1, p25-35, 11p