Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Rabipour, S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Landes, J, Reid, Corinne, Arns, M, Badcock, N, Ros, T, Bulsara, M, Brini, S, Rabipour, S, Enriquez-Geppert, S, Mason, M, Birbaumer, N, Gouldthorp, B, Anderson, Michael
Publikováno v:
Landes, J, Reid, C, Arns, M, Badcock, N, Ros, T, Bulsara, M, Brini, S, Rabipour, S, Enriquez-Geppert, S, Mason, M, Birbaumer, N, Gouldthorp, B & Anderson, M 2017, ' EEG Neurofeedback for executive functions in children with neurodevelopmental challenges : Review protocol ', Cochrane Database of Systematic Reviews, vol. 12, no. 1, CD012890, pp. 1-24 . https://doi.org/10.1002/14651858.CD012890
This is a protocol for a Cochrane Review (Intervention). The objectives are as follows:To assess the effectiveness of EEG neurofeedback as treatment for inhibition and updating problems in children facing neurodevelopmental challenges.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3094::2aceb40b22837bb16b4e52ccfb56b279
https://hdl.handle.net/20.500.11820/48b07a56-eede-4cff-9682-05d05557628a
https://hdl.handle.net/20.500.11820/48b07a56-eede-4cff-9682-05d05557628a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.