Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"Rabab'ah, Ghaleb A."'
Publikováno v:
Open Cultural Studies, Vol 8, Iss 1, Pp 785-796 (2024)
The present research aimed to evaluate the comprehension level of conversational implicature among a group of 30 senior Native Arabic-speaking students enrolled in the BA program of English Language and Literature at a UAE university. The participant
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/877a588d34ee49a88e63164aaa7afdee
Publikováno v:
In Journal of Pragmatics May 2024 225:48-62
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal for the Semiotics of Law; Nov2024, Vol. 37 Issue 7, p2237-2256, 20p
Autor:
Rabab'ah, Ghaleb ∗, Al-Qudah, Sewar
Publikováno v:
In Heliyon February 2022 8(2)
Autor:
Brzozowska, Dorota, Chłopicki, Władysław, Tsakona, Villy, Rosa Ferreira, João Pedro, Fiadotava, Anastasiya, Kerkkänen, Paavo, Kholmatov, Aziz, Laineste, Liisi, Maestrini, Gabriella, Manteli, Vicky, Marone, Vittorio, Piirman, Marit, Rabab'ah, Ghaleb
Publikováno v:
The European Journal of Humour Research. 10(4):1-18
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1089956
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Heliyon November 2021 7(11)
Publikováno v:
Open Linguistics, Vol 6, Iss 1, Pp 307-321 (2020)
The present study seeks to explore the link between persuasion and advertising by examining the persuasive appeals used by telecommunication companies in Jordanian and Algerian television commercials. To this end, 12 television advertisements (six fr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3435380beeba418392d35d9f46fbbe36