Zobrazeno 1 - 10
of 675
pro vyhledávání: '"Raaum A"'
Autor:
Comer, Amanda, DeTroye, Alisha, Campbell, Eileen, Creaden, Julie, Kuriakose, Clair, Mullaney, Dorothy, Proulx, Bonnie, Raaum, Julie, Seymour, Barbara, Hunt, Christen
Publikováno v:
In Nurse Leader April 2024 22(2):197-202
Publikováno v:
Acta Didactica Norden, Vol 18, Iss 1 (2024)
Offisielle tall basert på standardiserte nasjonale prøver i Norge viser stabile ferdigheter i lesing, regning og engelsk på 5. og 8. trinn mellom 2014 og 2021. Dette er overraskende: Norske tall viser endring i internasjonale undersøkelser som
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3b301263aa5443c0a4ba30ee7677aa4d
Autor:
Alex G. Ryden, Trent C. Fuller, Richard S. Rose, Katie L. Lappe, Sonja Raaum, Stacy A. Johnson
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 28, Iss 1 (2023)
ABSTRACTInternal medicine (IM) residency programs select applicants based on several metrics. Factors predicting success during residency are unclear across studies. To identify whether specific applicant or resident factors are associated with IM re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/471b3f34df464b12a8738c49d0c1e86c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bernt Bratsberg, Oddbjørn Raaum
Publikováno v:
Søkelys på Arbeidslivet, Vol 40, Iss 1, Pp 1-16 (2023)
Nedgang i unge voksnes jobbmuligheter under pandemien bidro til å redusere de individuelle kostnadene ved å investere i utdanning. Samtidig fikk en del utdanningsprogram økt kapasitet. Studien beskriver avgangskull fra videregående opplæring (VG
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/628a1b94d5bd460db79cd2b27765e6e6
Publikováno v:
Journal of Medical Education and Curricular Development, Vol 10 (2023)
OBJECTIVES Telesimulation utilizes telecommunication technology to engage learners in simulation while in different physical locations. Despite this potential advantage, understanding of the student experience and assessment of student learning in te
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca928916353e47ed9aae47d1c20c2939
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.