Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"RYDVAL, Jan"'
Autor:
BROŽOVÁ, Helena, RYDVAL, Jan
Publikováno v:
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, Vol 7, Iss 3-4, Pp 59-65 (2014)
In this paper the exam results of the subject “Applied Mathematics for Informatics” from the last 10 years have been analysed. The exam has two parts: written test and oral exam. The grades of the students of the subject Applied Mathematics for I
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9813e7e69aeb4d7b81b8250fc1483d25
Publikováno v:
In Renewable Energy April 2020 149:235-243
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pitrova, Jana, Krejei, Igor, Pilar, Ladislav, Moulish, Pavel, Rydval, Jan, Hlavaty, Robert, Horakova, Tereza, Ticha, Ivana
Livestock production often has a crucial role in the overall farm system, especially under unpredictable conditions. In the Czech Republic, cattle farming is stagnating and farmers have to search for additional and alternative sources of income. Dive
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5a429ce187c7815e33003e5622c8f36b
Publikováno v:
Agris On-Line Papers in Economics & Informatics. Dec2017, Vol. 9 Issue 4, p69-79. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Borožová, Helena, Rydval, Jan
Publikováno v:
Journal of Efficiency & Responsibility in Education & Science; 2014, Vol. 7 Issue 3/4, p59-65, 7p