Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"RYAN, VALERIE"'
Autor:
Hassan-Casarez, Chandler1 (AUTHOR), Ryan, Valerie1 (AUTHOR), Shuster, Bentley M.1 (AUTHOR), Oliver, John W. K.1 (AUTHOR), Abbott, Zachary D.1 (AUTHOR) zack@zbiotics.com
Publikováno v:
PLoS ONE. 11/7/2024, Vol. 19 Issue 11, p1-18. 18p.
Autor:
Ryan, Valerie, Lee, TingFang, Buchanan, Ashley L., Katenka, Natallia V., Friedman, Samuel R., Nikolopoulos, Georgios
Social context plays an important role in perpetuating or reducing HIV risk behaviors. This study analyzed the network and individual attributes that were associated with the likelihood that people who inject drugs (PWID) will engage in HIV risk beha
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2108.12287
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dibble, Elizabeth H., Ryan, Valerie M., Baird, Grayson L., Swenson, David W., Healey, Terrance T.
Publikováno v:
In Journal of the American College of Radiology March 2020 17(3):423-432
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Turchetta, Louis W, Ryan, Valerie
Publikováno v:
Developmental Disabilities Network Journal
College students with autism spectrum disorder (ASD) face challenges due to limited understanding of this condition. This study investigates college students' awareness of and openness to peers with ASD using an educational intervention. Data were an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1459::bf15f7667cc1be7c0147bb33f63c735e
https://digitalcommons.usu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1001&context=ddnj
https://digitalcommons.usu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1001&context=ddnj
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental Material, 19-080_second_supplementary_materials for Bringing Social Justice into the Statistics Classroom by Tamera Garlington, Valerie M. Ryan, Catherine Nolty, Hannah Ilagan and Zachary J. Kunicki in Teaching of Psychology
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9fe5b34a672103191cb49688aaf911e9