Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"RUGGERI, ARIANNA"'
Publikováno v:
British Food Journal, 2020, Vol. 122, Issue 12, pp. 3815-3835.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-03-2019-0172
Publikováno v:
Journal of Social Marketing, 2019, Vol. 9, Issue 4, pp. 490-506.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSOCM-11-2018-0139
Publikováno v:
Journal of Social Marketing, 2017, Vol. 8, Issue 2, pp. 142-158.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSOCM-03-2017-0019
Autor:
Ruggeri, Arianna <1977>
Italy registers a fast increase of low income population. Academics and policy makers consider income inequalities as a key determinant for low or inadequate healthy food consumption. Thus the objective is to understand how to overcome the agrofood c
Externí odkaz:
http://amsdottorato.unibo.it/5752/
Autor:
Ruggeri, Arianna1 ariannaruggeri@hotmail.com, Samoggia, Antonella1
Publikováno v:
Journal of Consumer Behaviour. Jan/Feb2018, Vol. 17 Issue 1, p75-93. 19p.
Undercapitalization has been recognized as a problem affecting Italian co-operatives to perform in modern agri-food markets. An empirical study on 50 Italian agri-food co-operatives was carried out to investigate co-operatives members’ commitment c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e6df605c1eecdeff70cdd1ed4d0e111d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
BERTAZZOLI, ALDO1, RUGGERI, ARIANNA1, SAMOGGIA, ANTONELLA1, ARVOLA, ANNE2, HENDRIXSON, VAIVA3, NIKOLIĆ, MARINA4
Publikováno v:
New Medit: Mediterranean Journal of Economics, Agriculture & Environment. giu2015, Vol. 14 Issue 2, p39-47. 9p.
Autor:
Samoggia, Antonella, Ruggeri, Arianna
From production to consumption, palm oil is a global food chain facing various sustainability dimensions. The study focuses on Twitter social media communication strategy of world agri-food chain actors on sustainability of palm oil. The study focuse
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0368720ef72fa721358698c957b3daa4