Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"RPL policy"'
Autor:
Hlongwane, Ike Khazamula
Owing to past injustices, the South African higher education sector is characterised by inequalities of resource allocation and of learning opportunities. Through the National Qualification Framework (NQF), recognition of prior learning (RPL) was est
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/18312
Autor:
Ike Hlongwane
Publikováno v:
Journal of Education (University of KwaZulu-Natal), Issue: 75, Pages: 77-88, Published: 2019
RPL is defined broadly as the principles and processes through which prior experiences, knowledge, skills, and attitudes acquired outside the formal learning programme are recognised and assessed for purposes of certification, alternative access and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5c2501af3cf79238d93efe4820c371f3
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2520-98682019000100006&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2520-98682019000100006&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.