Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"ROSLI, ROSLINDA"'
Autor:
Rosli, Roslinda, Siregar, Nur Choiro
Publikováno v:
Contemporary Educational Research Journal. 12(1):1-17
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1047849
Autor:
Rosli, Roslinda
Problem posing is commonly perceived as a cognitive activity that emerges in the process solving a problem but appears less commonly in the process of classroom instruction. The creation and reformulation of mathematics problems engages students’ t
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1969.1/149529
Autor:
TAN LEAN CHUEN1 p105208@siswa.ukm.edu.my, ROSLI, ROSLINDA2 roslinda@ukm.edu.my, MAHMUD, MUHAMMAD SOFWAN2 sofwanmahmud@ukm.edu.my, HALIM, LILIA2 lilia@ukm.edu.my
Publikováno v:
Akademika. 2022, Vol. 92 Issue 3, p179-193. 15p.
Autor:
Mohamad Hasim, Salbiah1 (AUTHOR) p109006@siswa.ukm.edu.my, Rosli, Roslinda1,2 (AUTHOR) lilia@ukm.edu.my, Halim, Lilia1 (AUTHOR), Capraro, Mary Margaret2 (AUTHOR) rcapraro@tamu.edu, Capraro, Robert M.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Mathematics (2227-7390). Apr2022, Vol. 10 Issue 7, p1109-1109. 20p.
Publikováno v:
Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education; Apr2024, Vol. 20 Issue 4, p1-9, 9p
Autor:
NIZAM, NURUL ATIQAH1 P91105@siswa.ukm.edu.my, ROSLI, ROSLINDA2 roslinda@ukm.edu.my
Publikováno v:
Akademika. 2020 Special Issue, Vol. 90, p145-154. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Johari, Muhamad I., Rosli, Roslinda, Maat, Siti M., Mahmud, Muhammad S., Capraro, Mary M., Capraro, Robert M.
Publikováno v:
Pegem Journal of Education & Instruction / Pegem Egitim ve Ögretim; 2022, Vol. 12 Issue 4, p226-234, 9p
Publikováno v:
Religación. Revista de Ciencias Sociales y Humanidades; Vol. 4 Núm. 16 (2019): Nación, comunidad y Estado: aproximaciones críticas a la obra de Álvaro García Linera; 342-348
Religación. Revista de Ciencias Sociales y Humanidades; Vol. 4 No. 16 (2019): Nation, community and State: critical approaches to the work of Álvaro García Linera; 342-348
Religación. Revista de Ciencias Sociales y Humanidades; Vol. 4 No. 16 (2019): Nation, community and State: critical approaches to the work of Álvaro García Linera; 342-348
The purpose of this research was to evaluate the Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) scale before being explicitly used to measure mathematics teachers’ knowledge of technology integration in teaching and learning. A Rasch model ana