Zobrazeno 1 - 10
of 13 494
pro vyhledávání: '"ROAD PAVEMENTS"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shaikhah, Dilshad1,2 (AUTHOR) d.m.shaikhah@leeds.ac.uk, Oliviero Rossi, Cesare3 (AUTHOR) cesare.oliviero@unical.it, Luca, Giuseppina De3 (AUTHOR) paolino.caputo@unical.it, Angelico, Ruggero4 (AUTHOR) cesare.oliviero@unical.it, Calandra, Pietro5 (AUTHOR) pietro.calandra@cnr.it, Caputo, Paolino3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Molecules. Sep2024, Vol. 29 Issue 17, p4038. 38p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Flexible road pavements deteriorate primarily due to traffic and adverse environmental conditions. Cracking is the most common deterioration mechanism; the surveying thereof is typically conducted manually using internationally defined classification
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.02933
Autor:
Emminger, Carina1 (AUTHOR) carina.emminger@jku.at, Cakmak, Umut D.1 (AUTHOR), Major, Zoltan1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Materials (1996-1944). Jul2024, Vol. 17 Issue 14, p3511. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
V. V. Petrusevich
Publikováno v:
Вестник СибАДИ, Vol 21, Iss 2, Pp 314-323 (2024)
Introduction. Over the past 20 years, the fleet of vehicles in the Republic of Belarus has increased significantly, and, consequently, the intensity of traffic on roads with a proportional increase in wear and tear of their surfaces. The need to prot
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c83b08554ed74512a3d67b4daf534304