Zobrazeno 1 - 10
of 909
pro vyhledávání: '"RISC-V ISA"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Weak memory models allow for simplified hardware and increased performance in the memory hierarchy at the cost of increased software complexity. In weak memory models, explicit synchronization is needed to enforce ordering between different processor
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2302.03732
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
MICRO'21: 54th Annual IEEE/ACM International Symposium on Microarchitecture (MICRO '21), October 18--22, 2021, Virtual Event, Greece
The importance of open-source hardware and software has been increasing. However, despite GPUs being one of the more popular accelerators across various applications, there is very little open-source GPU infrastructure in the public domain. We argue
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2110.10857
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 150230-150248 (2024)
With the advancement of IoT edge devices, the threat to sensitive data processed at these devices is increasing. This research aims to enhance processor’s built-in resilience against power analysis attacks (PAA) by expanding pipeline stages, employ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6308815fdcb248c8a600a99e7eca0ef6
This paper presents a novel, non-standard set of vector instruction types for exploring custom SIMD instructions in a softcore. The new types allow simultaneous access to a relatively high number of operands, reducing the instruction count where appl
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2106.07456
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.