Zobrazeno 1 - 10
of 1 398
pro vyhledávání: '"REVENUE MODEL"'
Autor:
Carr, Grace, Brown, Nate, Clark, Kayla, McBarnes, Chris, Phillips, Taylor, Shreve, Tyler, Willis, Inna, Hochard, Jacob
Publikováno v:
From Local to Global: Eco-entrepreneurship and Global Engagement with the Environment
Publikováno v:
Results in Engineering, Vol 23, Iss , Pp 102436- (2024)
Gravity energy storage is a type of energy storage method that utilizes gravitational potential energy to store energy. In recent years, it has been widely concerned by scholars and enterprises at home and abroad for its unique advantages. From the p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d175826b228c4d238cfd27d71e76bdb5
Autor:
Qian Ruo
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
In the network era, consumers’ behavior of shopping through the Internet can be seen everywhere in daily life. In this paper, starting from consumers’ online shopping behavior preference, the equilibrium mode of conventional advertising is studie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc51efdea2024a44a23a044d66ff5ba2
Publikováno v:
Maketingu Janaru, Vol 41, Iss 4, Pp 29-41 (2022)
The essence of the business model concept lies in value creation and value capture. This has been a focus of attention in marketing: value creation has been studied from the viewpoint of customer interaction, while value capture has been considered f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/73a255c38d964faaaf002ba0e0cb9cb3
Autor:
Zimmermann, Anna
Publikováno v:
Internet-Intermediäre und virtuelle Plattformen medienökonomisch betrachtet: Proceedings zur Jahrestagung der Fachgruppe Medienökonomie der Deutschen Gesellschaft für Publizistik- und Kommunikationswissenschaft 2021, Hamburg, 115-130, Jahrestagung der Fachgruppe Medienökonomie der Deutschen Gesellschaft für Publizistik und Kommunikationswissenschaft "Internet-Intermediäre und virtuelle Plattformen medienökonomisch betrachtet"
Paid Content ist im Erlösmodell deutscher Lokalzeitungsverlage zu einem wichtigen Baustein geworden. Während sie auf dem Online-Anzeigenmarkt mit Konzernen wie "Meta" konkurrieren, setzen traditionelle Medienunternehmen ihre Hoffnungen zunehmend au
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/78742
Autor:
Böhm, Mirko, author
Publikováno v:
Open Source Law, Policy and Practice, 2022.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198862345.003.0015
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bekh, Alona
Publikováno v:
REVISTA ECONOMIA CONTEMPORANĂ / THE JOURNAL CONTEMPORARY ECONOMY. 6(1):35-44
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1038874
Autor:
Barland Jens
Publikováno v:
Nordicom Review, Vol 34, Iss s1, Pp 99-111 (2020)
Recent digital transformations of the media landscape have altered media economics. Media outlets are experiencing a decline in newspaper circulation and are struggling to develop new revenue streams within digital media. Newspaper publishers are acc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1fc64f5b405a4710a97838e9fcdd7de6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.