Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"RETTINGER, Lena"'
Autor:
Bublin, Mugdim, Werner, Franz, Kerschbaumer, Andrea, Korak, Gernot, Geyer, Sebastian, Rettinger, Lena, Schoenthaler, Erna, Schmid-Kietreiber, Matthias
Dysgraphia, a handwriting learning disability, has a serious negative impact on children's academic results, daily life and overall wellbeing. Early detection of dysgraphia allows for an early start of a targeted intervention. Several studies have in
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2210.07659
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rettinger, Lena1,2 (AUTHOR) lena.rettinger@fh-campuswien.ac.at, Kuhn, Sebastian2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research. 2023, Vol. 25 Issue 1, p1-23. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rettinger, Lena, Fürst, Aida, Kupka-Klepsch, Elisabeth, Mühlhauser, Kathrin, Haslinger-Baumann, Elisabeth, Werner, Franz
Publikováno v:
International Journal of Social Robotics; Feb2024, Vol. 16 Issue 2, p403-413, 11p
Publikováno v:
Studies in Health Technology & Informatics; 2024, Vol. 313, p93-100, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bublin, Mugdim, Werner, Franz, Kerschbaumer, Andrea, Korak, Gernot, Geyer, Sebastian, Rettinger, Lena, Schönthaler, Erna, Schmid-Kietreiber, Matthias
Handwriting learning disabilities, such as dysgraphia, have a serious negative impact on children’s academic results, daily life and overall well-being. Early detection of dysgraphia facilitates an early start of targeted intervention. Several stud
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10650::137519ec63a331715c4cecd7c06e500b
Publikováno v:
Journal of Telemedicine & Telecare; Jun2023, Vol. 29 Issue 5, p406-414, 9p