Zobrazeno 1 - 10
of 156
pro vyhledávání: '"RESIDENTIAL CONSUMERS"'
Publikováno v:
International Journal of Energy Sector Management, 2023, Vol. 18, Issue 6, pp. 1400-1422.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJESM-02-2023-0006
Publikováno v:
International Journal of Electrical Power & Energy Systems, Vol 162, Iss , Pp 110233- (2024)
A large amount of residential demand-side resources can be aggregated and utilized under attractive demand response mechanisms. Based on the consumer loyalty program in the research of marketing, a new score-based incentive demand response (SIDR) str
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/85e014fb77b24abbb74d4ba0d7c1fd81
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
A time of use tariff scheme for demand side management of residential energy consumers in Bangladesh
Publikováno v:
Energy Reports, Vol 7, Iss , Pp 3189-3198 (2021)
The aim of this paper is to develop a new Time of Use (TOU) tariff scheme for Demand Side Management (DSM) of residential consumers in Bangladesh. In this advanced era of technology, the requirement of electrical energy is continuously increasing. Ho
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3d88ffae71b047e2abf7e966f0324e8c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Iranian Journal of Electrical and Electronic Engineering, Vol 15, Iss 1, Pp 114-125 (2019)
In this paper, a new energy management method is proposed for residential consumers based on a distributed algorithm. Consumers could participate in demand response programs by managing their schedulable and deferrable loads as well as using of photo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/177125ee77b64c2dad21721af6cb601b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.