Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"RENFROW, MATTHEW S."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
White, Melody L., Renfrow, Matthew S., Farley, Richards S., Fuller, Dana K., Eveland-Sayers, Brandi M., Caputo, Jennifer L.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
The purpose of the study was to examine the effects of a school-based cross-training program on body mass index (BMI), attitudes toward physical activity (ATPA), and physical activity (PA) levels of children in the 4th and 5th grades. Children (N = 1
Autor:
PFEIFER, DAVID R., ARVIN, KELSEY M., HERSCHBERGER, COURTNEY N., HAYNES, NICHOLAS J., RENFROW, MATTHEW S.
Publikováno v:
International Journal of Exercise Science
Dietary supplements are widely used to enhance sport performance and the combination of carbohydrate and caffeine (CHO+CAF) has yielded particularly high performance gains. Though the effects of a CHO+CAF supplement have been studied in a laboratory
Autor:
Renfrow, Matthew S.1, Caputo, Jennifer L.2, Otto, Stephanie M.3, Farley, Richard R.2, Eveland-Sayers, Brandi M.2
Publikováno v:
Physical Educator. Fall2011, Vol. 68 Issue 3, p118-123. 6p.
Autor:
WHITE, MELODY L., RENFROW, MATTHEW S., FARLEY, RICHARD S., FULLER, DANA K., EVELAND-SAYERS, BRANDI M., CAPUTO, JENNIFER L.
Publikováno v:
International Journal of Exercise Science; 2018, Vol. 11 Issue 5, p308-318, 11p, 1 Diagram, 2 Charts, 1 Graph
Publikováno v:
International Journal of Exercise Science; 2013, Vol. 6 Issue 1, p20-28, 9p, 3 Charts
Autor:
Hutchens, Jenny G., Caputo, Jennifer L., Colson, Janet M., Farley, Richard S., Renfrow, Matthew S., Seguin, Eric P.
Publikováno v:
International Journal of Exercise Science; Jul2010, Vol. 3 Issue 3, p149-156, 7p, 2 Charts
Autor:
BARREIRA, TIAGO V., MINSOO KANG, CAPUTO, JENNIFER L., FARLEY, RICHARD S., RENFROW, MATTHEW S.
Publikováno v:
International Journal of Exercise Science; Jan2009, Vol. 2 Issue 1, p60-71, 12p, 5 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.