Zobrazeno 1 - 10
of 20 618
pro vyhledávání: '"REFORM PROJECTS"'
Autor:
L. A. Bushueva
Publikováno v:
Ученые записки Казанского университета: Серия Гуманитарные науки, Vol 166, Iss 4, Pp 67-76 (2024)
The early years of Soviet rule brought radical changes to Russian higher education. The most significant transformations took place in the country’s major pre-revolutionary education centers, such as Kazan. This article describes the trends in the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3114cc0496894e72b4a7b0bbf31a94dd
Autor:
Druga Ertila
Publikováno v:
Central European Journal of Public Policy, Vol 18, Iss 1, Pp 72-88 (2024)
Fostering a learning culture is crucial for aid and development organisations to address the complexities and uncertainties in their operating environments. This case study examines the World Bank’s learning processes in lending projects, focusing
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18cdfe580f994e4e9ee80871c443a962
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Natalia G. Karnishina
Publikováno v:
Известия высших учебных заведений. Поволжский регион: Гуманитарные науки, Iss 1 (2024)
Background. The relevance of the work is determined by the need to consider the policy of government reforms of the second half of the 19th century in terms of their effec-tiveness through the prism of public perception of the ongoing transformations
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/41154504cda94c39971b1e3edf5c43a7
Autor:
Cavalcanti da Silva, Flaviana1 flaviana_cavalcanti@hotmail.com, Lázaro Sant'Ana, Antonio2 lazaro@agr.feis.unesp.br, Heloisa Maia, Ana1 anaheloisamaia@unemat.br
Publikováno v:
Acta Geográfica. mai-ago2023, Vol. 17 Issue 44, p98-119. 22p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kirsten, Johann1 (AUTHOR) Johann.kirsten@up.ac.za, Machethe, Charles2 (AUTHOR), Ndlovu, Talent3 (AUTHOR), Lubambo, Pascalina3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Development Southern Africa. Jul2016, Vol. 33 Issue 4, p442-458. 17p. 10 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Levačić, Rosalind
Publikováno v:
Comparative Education, 2014 Aug 01. 50(3), 340-356.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43926599