Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"REACH Programme Team"'
Autor:
Alison Ellwood, Jennifer Airlie, Robert Cicero, Bonnie Cundill, David R Ellard, Amanda Farrin, Mary Godfrey, Liz Graham, John Green, Vicki McLellan, Najma Siddiqi, Anne Forster, On behalf of the REACH Programme Team
Publikováno v:
Trials, Vol 19, Iss 1, Pp 1-10 (2018)
Abstract Background There are more than a quarter of a million individuals aged ≥ 65 years who are resident in care homes in England and Wales. Care home residents have high levels of cognitive impairment, physical disability, multimorbidity and po
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b885672c48cc42b2ba68104f4e47fbe9
Autor:
Anne Forster, Jennifer Airlie, Karen Birch, Robert Cicero, Bonnie Cundill, Alison Ellwood, Mary Godfrey, Liz Graham, John Green, Claire Hulme, Rebecca Lawton, Vicki McLellan, Nicola McMaster, Amanda Farrin, on behalf of the REACH Programme Team
Publikováno v:
Trials, Vol 18, Iss 1, Pp 1-14 (2017)
Abstract Background As life expectancy increases and the number of older people, particularly those aged 85 years and over, expands there is an increase in demand for long-term care. A large proportion of people in a care home setting spend most of t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd0ffe347d174e0fbf37785ce7cc4bde
Autor:
Bryony Dawkins, Claire Hulme, Mary Godfrey, Anne Forster, Amanda Farrin, Reach Programme Team, Bonnie Cundill, Jennifer Airlie, Bev Gallagher, Nicola McMaster, Robert Cicero, Vicki McLellan, Liz Graham, Alison Ellwood, John Green, Joan Firth, David R. Ellard
Publikováno v:
Age and Ageing
Background Care home (CH) residents are mainly inactive, leading to increased dependency and low mood. Strategies to improve activity are required. Design and setting Cluster randomised controlled feasibility trial with embedded process and health ec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.