Zobrazeno 1 - 10
of 188
pro vyhledávání: '"RASMUSSEN, HANNAH"'
The hot and dense early Universe combined with the promise of high-precision cosmological observations provide an intriguing laboratory for Beyond Standard Model (BSM) physics. We simulate the early Universe to examine the effects of the decay of the
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2109.11176
Autor:
Kim, Yehsong, Beale, Alexis M., Rasmussen, Hannah F., Kazmierski, Kelly F.M., Margolin, Gayla
Publikováno v:
In Social Science & Medicine January 2024 340
Autor:
Turner, Brandon E., Magnani, Christopher J., Frolov, Alexander, Weeks, Brannon T., Steinberg, Jecca R., Huda, Naureen, Shah, Lochan M., Zuroff, Leah, Gu, Ben Jiahe, Rasmussen, Hannah, Edwards, Jeffrey G., Save, Akshay V., Shen, Max, Ren, Mark, Bryant, Barry R., Ma, Qian, Feng, Austin Y., Liang, Amy C., Santini, Veronica E.
Publikováno v:
In Journal of the Neurological Sciences 15 September 2021 428
Autor:
Kerr, Margaret L., Rasmussen, Hannah F., Smiley, Patricia A., Buttitta, Katherine V., Borelli, Jessica L.
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q4 2021 57:215-227
Autor:
Gold, Alaina I., Ryjova, Yana, Corner, Geoffrey W., Rasmussen, Hannah F., Kim, Yehsong, Margolin, Gayla
Publikováno v:
Psychological Trauma: Theory, Research, Practice & Policy; Sep2024, Vol. 16 Issue 6, p950-960, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Infant Behavior and Development August 2019 56
Autor:
Partington, Lindsey C., Borelli, Jessica L., Smiley, Patricia, Jarvik, Ella, Rasmussen, Hannah F., Seaman, Lauren C., Nurmi, Erika L.
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities November 2018 82:39-52
Autor:
Boparai, Sameen, Borelli, Jessica L., Partington, Lindsey, Smiley, Patricia, Jarvik, Ella, Rasmussen, Hannah F., Seaman, Lauren C., Nurmi, Erika L.
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities November 2018 82:120-131
Publikováno v:
In Journal of Adolescence January 2018 62:70-81