Zobrazeno 1 - 10
of 246
pro vyhledávání: '"RADELL, P."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Academic Ophthalmology, Vol 14, Iss 01, Pp e60-e69 (2022)
Background Peer physical examination learning is commonly practiced in medical schools during preclinical curricula and has been shown to improve empathy for patients. While there is literature regarding medical student attitudes toward peer physical
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef5e1012b6884af2b48b7aeba737f59d
Autor:
W. Burt Thompson, Milen L. Radell
Publikováno v:
PeerJ, Vol 9, p e12532 (2021)
Research findings are best understood by considering contextual factors such as treatment plausibility: how likely it is that a studied treatment or manipulation is effective, based on theory and data. If a treatment is implausible, then more evidenc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be662d1beadc45fdb0cd8d807ca54ee5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Depression Research and Treatment, Vol 2021 (2021)
Despite a large amount of research on depression and abuse, there is still a controversy on how abuse is measured and on childhood trauma’s effect on the physiological function of adults. Here, we attempt to clarify the relationship between differe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2daf3513492746bea5f17c4943f8ef3f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.