Zobrazeno 1 - 10
of 122
pro vyhledávání: '"RADAS, SONJA"'
Autor:
Radas, Sonja, Shugan, Steven M.
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 1998 Aug 01. 35(3), 296-315.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3152029
Autor:
ANIĆ, IVAN-DAMIR, RADAS, SONJA
Publikováno v:
The Journal of Consumer Affairs, 2016 Jul 01. 50(2), 315-341.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44154741
Autor:
Radas, Sonja1,2 (AUTHOR) sradas@eizg.hr, Prelec, Dražen2 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/26/2021, Vol. 16 Issue 8, p1-16. 16p.
Publikováno v:
In Technovation April 2015 38:15-30
Publikováno v:
Radni materijali EIZ-a
Issue 1
Issue 1
This paper aims to shed light on gender differences in firm performance in a period that entails an unprecedented crisis with specific effects on gender roles, i.e., COVID-19. The analysis focuses on Croatian high-tech manufacturing and knowledge-int
Publikováno v:
British Food Journal, 2011, Vol. 113, Issue 10, pp. 1252-1266.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/00070701111177674
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Radas, Sonja, Škrinjarić, Bruno
Publikováno v:
Radni materijali EIZ-a
Issue 3
Issue 3
Studies show that women are very productive employees, but that as business owners, compared to their male counterparts, they run companies that earn less, grow at a lesser rate, and employ a smaller number of employees. One of the explanations for t
Autor:
Radas, Sonja1,2 (AUTHOR) sradas@mit.edu, Prelec, Drazen2 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 12/2/2019, Vol. 14 Issue 12, p1-16. 16p.
Publikováno v:
The Journal of Consumer Affairs, 2008 Oct 01. 42(3), 335-361.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23861360