Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"R49"'
Autor:
Domingo Verano-Tacoronte, Sandra Flores-Ureba, Margarita Mesa-Mendoza, Virginia Llorente-Muñoz
Publikováno v:
European Research on Management and Business Economics, Vol 30, Iss 1, Pp 100239- (2024)
Urban passenger transport is a key point in the progress of any city. It is a strategic area whose efficient and sustainable development requires the incorporation of multiple disciplines. It affects territorial, social, health, economic, and environ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8909505b3716467997303111d5a3f2d1
Publikováno v:
Tourism Review, 2023, Vol. 78, Issue 2, pp. 646-664.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TR-02-2022-0094
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Grey Systems: Theory and Application, 2020, Vol. 11, Issue 3, pp. 358-371.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/GS-05-2020-0069
Autor:
Koroleva, Anna, author, Dutina, Alina, author
Publikováno v:
Modeling Economic Growth in Contemporary Belarus
Publikováno v:
Management Research Review, 2019, Vol. 42, Issue 9, pp. 1095-1115.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MRR-04-2018-0160
Publikováno v:
Transportation Research Interdisciplinary Perspectives, Vol 10, Iss , Pp 100366- (2021)
This study examines the relationship between mobility (a proxy for transport) and the COVID-19 pandemic by focusing on Turkey as an example of an emerging country. In this context, eight types of mobility and two indicators of COVID-19 were analyzed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b368ec57c5934d3895546fc473a52049
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Korneta Piotr
Publikováno v:
International Journal of Management and Economics, Vol 54, Iss 2, Pp 136-148 (2018)
Introduced in 2003, net promoter score (NPS) very quickly gained popularity, as a customer loyalty measure, among companies and a part of researchers, due to its simplicity, the ease of interpretation, low costs of calculation, and, overall, its assu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6e5707b278424ff38a2642cea1eb4667
Autor:
Mihailov, Dotcho
Publikováno v:
Икономически изследвания / Economic Studies. (5):79-90
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=531685