Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"R.W. Crain"'
Publikováno v:
Journal of Engineering Education. 87:185-193
An assessment system was developed and piloted in Washington state to evaluate the engineering design competence of community college transfer students and continuing students at Washington State University (WSU) and the University of Washington (UW)
Publikováno v:
Proceedings of IEEE Frontiers in Education Conference - FIE '93.
A workshop is discussed which presents a circular structure that includes an engineering design core from the first to fourth years of an engineering program of study. This set of four courses builds basic understanding of the engineering design proc
Autor:
R. Prouty, R.W. Crain
Publikováno v:
Proceedings of 1994 IEEE Frontiers in Education Conference - FIE '94.
The Washington Council for Engineering and Related Technical Education (WCERTE), USA, has as its focus communication, cooperation and coordination. These eliminate confusion and the need for control. It serves higher education throughout the state an
Publikováno v:
Proceedings Frontiers in Education 1995 25th Annual Conference. Engineering Education for the 21st Century.
Transferable Integrated Design Engineering Education (TIDEE) is the name of a project at Washington State University in cooperation with faculty at the University of Washington and Tacoma Community College that involves curriculum development and fac
Publikováno v:
Symposium (International) on Combustion. 17:689-699
The oxidation of methanol in a jet-stirred reactor has been studied to characterize the mechanisms of methanol combustion and nitric oxide formation in a high-intensity, turbulent environment. Fuel/air equivalence ratios of 0.7 to 1.4 were investigat
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.