Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"R.V., ShabbirHusain"'
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2024, Vol. 15, Issue 5, pp. 1326-1349.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-06-2023-0195
Autor:
R.V., ShabbirHusain, Varshney, Sanjeev
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2022, Vol. 39, Issue 2, pp. 180-190.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-08-2020-4047
Publikováno v:
Tourism Review International; 2024, Vol. 28 Issue 2, p127-147, 21p
Autor:
R.V., ShabbirHusain1 (AUTHOR) shabbir.husain@gmail.com, Varshney, Sanjeev2 (AUTHOR), Venugopal, Pingali2 (AUTHOR), Thakur, Munish2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Nonprofit & Public Sector Marketing. Nov/Dec2022, Vol. 34 Issue 5, p527-552. 26p. 1 Color Photograph, 1 Diagram, 4 Charts, 3 Graphs.
Publikováno v:
International Journal of Bank Marketing.
PurposeThis study aims to explore the role of the linguistic style used in the brand-posted social media content on consumer engagement in the Fintech domain.Design/methodology/approachA total of 3,286 tweets (registering nearly 1.35 million impressi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Sport Management and Marketing. 22:120
Autor:
Sanjeev Varshney, R.V. ShabbirHusain
Publikováno v:
Journal of Nonprofit & Public Sector Marketing. 31:84-113
Consumer behavior regarding sustainable products has been a complex concept. There is a discrepancy between consumer’s espoused concern towards environment and their purchase of environment friendl...
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.